صلصال دانلود
.:: Your Adversing Here ::.
 

نرم افزار قاتل تروجان ها – Trojan Killer v2.0.5.4

امروزه در دنیای اینترنت ، وجود هر نوع فایل مخربی در سایت ها امری طبیعی است.وجود تروجان ها ، ویروس ها و یا spyware هایی که هر لحظه سیستم شما را مورد تهدید و حمله خود قرار میدهند.مهم ترین مبحث این بد افزار ها ، وجود تروجان ها و حملات آنهاست.خصوصا اکثر سایتهایی که فایلی را برای دانلود قرار میدهند دچار این مشکل هستند.تروجان ها اکثرا فایل های مخربی هستند که در سیستم افراد نفوذ کرده و کنترل سیستم را از دست افراد در می آورند! عموما نرم افزارهایی برای دفع این تروجان ها به بازار عرضه شده اند که اکثرا دارای یک سری مزایا هستند و آن هم قدرت در تشخیص و جلوگیری از حمله تروجان ها به سیستم شخص میباشد.
یکی از این نرم افزارها ، نرم افزار فوق العاده قدرتمند Trojan Killer v2.0.5.4 میباشد که با قدرت خاصی که در دفع و جلوگیری از تروجان ها دارد ، صددرصد نیاز مبرم هر سیستم میباشد.این نرم افزار ، با گارد قدرتمند خود در برابر هر گونه بد افزارهای تبلیغاتی ، تروجان ها ، SPYWARE ها و … ایستادگی میکند و سیستم شما را از هر گونه خطر احتمالی محافظت میکند.این نسخه از نرم افزار که برای شما آماده کرده ایم به صورت فول ورژن میباشد.شما میتوانید این نرم افزار را به راحتی دانلود و از آن استفاده کنید ، زیرا که ممکن است سیستم شما نیز دچار این خطر شده باشد.

 

torojankiler نرم افزار قاتل تروجان ها   Trojan Killer v2.0.5.4

محافظت در برابر جاسوسی با Spyware Cease v6.0.3

 

برنامه های جاسوسی امروزه یکی از مخرب ترین برنامه های می تواند باشد که کاربران را دچار مشکلات و اختلالات سیستمی نماید. همچنین این نرم افزارها ممکن است تا خسارات مالی زیادی را نیز به اشخاص مختلف و یا شرکت های بزرگ تجاری وارد نماید. برنامه های جاسوسی علاوه بر آسیب رساندن به نرم افزارهای سیستمی و خود سیستم عامل با ارسال اطلاعات برای سازنده برنامه ممکن موجب ایجاد مشکلات فراوانی برای فرد و یا شرکتی خاص شود. به همین علت تاکنون نرم افزارهای مختلف زیادی توسط شرکت های نرم افزاری که در زمینه های امنیتی فعالیت می کنند ساخته شده است.
Spyware Cease  نام نرم افزاری می باشد که کاربران به کمک آن قادر خواهند بود تا از سیستم های خود در مقابل نرم افزارهای جاسوسی محافظت نمایند. این نرم افزار با کمک ابزارهای مختلف حفاظتی و نظارتی قادر به کاربران این امکان را می دهند تا با قدرت کامل بر سیستم خود در زمینه های امنیتی و ضد جاسوسی کنترل و نظارت داشته باشند. این نرم افزار با نظارت بر فایل های موجود در سیستم ، پروسه های موجود در حافظه اصلی ، ارتباطات اینترنتی و … . این نرم افزار یکی از محصولات کمپانی SpywareCease می باشد که در زمینه ساخت نرم افزارهای امنیتی فعالیت می کند

 

spy محافظت در برابر جاسوسي با Spyware Cease v6.0.3

 

.: ادامه مطلب :.
  • نوشته : مجتبی
  • تاریخ: شنبه 15 تير 1392برچسب: نرم افزار آنتي اسپايور, پاك كردن ويروس,
  • ساخت شخصیت های کارتونی با نرم افزار Disney Cartoon Maker v3.17

    بدون شک شما کارتون های کمپانی Disney را دیده اید.شخصیت های کارتونی معروفی که امروز برای ما خاطراتی از دوران کودکی را می آورند.کارتون هایی که حتی افراد بزرگسال نیز آنها را مانند کودکان دنبال میکردند.شخصیت هایی مثل میکی موس ، سونیک ، و … ، و به قدری محبوبیت خاصی در بین ما پیدا کرده اند که هیچ گاه خاطرات تماشای این کارتون های فوق العاده زیبا از اذهان هیچ یک از ما پاک نخواهد شد.شاید به خود به این فکر افتاده اید که یک کارتون حالا به صورت آماتور ، با استفاده از این شخصیت های کارتونی ، بسازید و یا آنها را امروزه چگونه میسازند.
    یکی از نرم افزارهای قدرتمند در این زمینه نرم افزار Disney Cartoon Maker میباشد که به شما امکان خلق چنین شخصیت های کارتونی را میدهد.با کارآیی بسیار آسانی که برای شما به همراه دارد ، شما میتوانید کارتون و انیمیشن های ۲ بعدی بسازید.توسط این نرم افزار آنها را نقاشی کنید و متحرک سازی کنید.از روی عکس های دوستانتان و یا اعضای خانواده خود شخصیت های کارتونی بسیار زیبا خلق کنید. بدون شک از این نرم افزار و کار با آن لذت خواهید برد.

     

    cartonmaker ساخت شخصیت های کارتونی با نرم افزار Disney Cartoon Maker v3.17

    .: ادامه مطلب :.

    از بین بردن ویروس ها با نرم افزار M Autorun Killer 1.5

    اکثر کاربران برای رهایی از ویروس های مزاحم از نرم افزارهای آنتی ویروس استفاده می کنند که این روزها داشتن یک آنتی ویروس قوی و بروز در رایانه یک امر ضروری به حساب می آید. در این مطلب سایت دانلودها به معرفی آنتی ویروسی کم حجم می پردازیم که قادر است بیش از ۱۰ نوع ویروس را به همراه ویروس اتوران از بین ببرد. نام این نرم افزار M Autorun Killer 1.5 است که قادر است علاوه بر از بین بردن ویروس ها Run و Cmd ویندوز و همچنین رجیستری و Task Manager را هم فعال کرده و علاوه بر آن ها فولدر آپشن ویندوز را هم مجددا بازگردانی کند.

     

    M Autorun Killer 1.5 از بین بردن ویروس ها با نرم افزار M Autorun Killer 1.5

     

    .: ادامه مطلب :.

    پاک کردن تمام تروجان ها با Trojan Remover v6.8.1 Build 2591

    شاید شما فکر کنید که تروجان همان ویروس است که به سیستم حمله می کند و باعث نابود شدن اطلاعات شما میشود. ولی تروجان یک فایل جاسوسی میباشد که توسط هکر با توجه به نیاز به اطلاعاتی که میخواهد به دست بیاورد برای قربانی فرستاده میشود. که نوع بسیار مهمی از تحدیدهای اینترنتی میباشد. پس با ماهیت مشخص تروجان را نمی توان ویروس برشمرد. هکر ها بر اساس نیازهای خود به اطلاعات قربانی که میتواند پسورد ایمیل،آیدی شخص،اکانت اینترنتی،نام و پسورد رایانه شما و … میباشد تروجان خود را آماده سازی میکند. این تروجان ها از کجا وارد سیستم ما میشود و ممکن است چه مشکلاتی برای رایانه ما بوجود آوردند. شاید برای شما پیش آمده باشد که در چت لینک هایی برای شما فرستاده شود این آدرس اینترنتی های مشکوک که اصولا هکر ها برای نفوذ به رایانه شما ارسال میکنند حاوی کدهای مخربی میباشد که با کیک کردن بر روی لینک و رفت به آدرس اینترنتی ممکن است فایلهای مخرب بر روی سیستم شما نصب شود. این تروجان ها با ارسال فایلهای آلوده بر روی سیستم قربانی شروع به کار میکند و به صورت مخفیانه به فعالیت خود ادامه میدهد و اطلاعات شما را برای هکر ارسال میکند.

     

    t.r پاک کردن تمام تروجان ها با Trojan Remover v6.8.1 Build 2591

    .: ادامه مطلب :.

    بسته امنیتی مکافی McAfee Total Protection 2009

    McAfee Total Protection نام یک نرم افزار حفاظتی قدرتمند از کمپانی معروف McAfee می باشد که نام آن برای کاربران دنیای نرم افزار و اینترنت ناشناخته نیست و محصولات امنیتی این شرکت همیشه مورد استفاده افراد حرفه ای بوده است. در این نرم افزار قدرتمند که نسخه ۲۰۰۹ آن به تازگی برای کاربران ارائه شده است می توان اقدامات مدیریتی امنیتی مناسبی را بر روی یک شبکه اعمال نمود.
    از ویژگی های این نرم افزار می توان به توانایی اعمال سیستم های امنیتی یکپارچه و تعریف شده توسط مدیر بر روی سیستم های شبکه ، شناسایی نقاط ضعف و آسیب پذیری های شبکه تحت نظارت و معرفی آن ها به مدیریت ، توانایی مدیریت آسان بر شبکه با استفاده از ابزارهای موجود در برنامه ، توانایی جلوگیری  و کاهش حملات ۰day ( حملاتی که بر روی نقاط ضعف عمومی نشده بر روی سیستم ها صورت می گیرد ) به سیستم ها با بهبود قسمت دفاعی و دفع اکسپلویت های مخرب به صورت خودکار و تحلیل آن توسط نرم افزار و اقدام به Patch نمودن نقطه آسیپ پذیر ، شناسایی rootkit ها و نابودی آن ها ، توانایی استفاده از اینترنت و وب سایت ها توسط کاربران شبکه با اطمینان با استفاده از ابزار هشدار دهنده در مورد وب سایت های خطرناک احتمالی و آگاه سازی آن ها  و غیره  اشاره نمود.

     

    mcafee بسته امنیتی مکافی McAfee Total Protection 2009

    .: ادامه مطلب :.

    نسخه جدید آنتی ویروس محبوب نورتون – Norton™ AntiVirus 2010

    Norton AntiVirus 2010 نام آنتی ویروس بسیار معروف شرکت Symantec می باشد که از قدیمی ترین آنتی ویروس های جهان محسوب می شود. این آنتی ویروس از محبوبیت بسیار زیادی بین مخاطبان برخوردار است. نسخه ی ۲۰۱۰ این محصول با تغییرات بسیار زیادی به کاربران عرضه شده است که Symantec این نسخه را سریعترین ، قدرتمندترین و آماده ترین آنتی ویروس خود معرفی کرده است. همچنین پیش بینی شده است که این محصول به زودی جای بسیاری از آنتی ویروس ها را اشغال خواهد کرد و انتخاب بسیاری از کاربران خواهد بود. زیرا این آنتی ویروس با تمامی سیستم ها با سخت افزار قوی و ضعیف سازگاری کامل دارد و مقدار بسیار کمی از حافظه رم را جهت فعالیت خود اشغال می کند. این امر باعث محبوبیت هرچه بیشتر آن میان کاربران خواهد شد. چیزی که دیگر شرکت های مشابه کمتر به آن توجه کرده اند و بیشتر آن ها محصولاتی سازگار با سیستم های قدرتمند تولید می کنند. با این نسخه از نرم افزار شما به صورت لحظه ای به روز می شوید ، در واقع هیچگاه نباید نگران به روز رسانی دیتابیس آنتی ویروس خود باشید ، زیرا برنامه به صورت خودکار به روز رسانی می شود. این بسته شامل آنتی ویروس و ضد ابزارهای جاسوسی می باشد که جهت جلوگیری از ویروسی شدن سیستم و جلوگیری از به سرقت رفتن اطلاعات مورد استفاده قرار می گیرد. اما اگر باز هم می خواهید امنیت کامپیوتر و اطلاعات موجود بر روی آن را به طور کامل حفظ کنید ، کافی است تا از دیگر محصولات این شرکت استفاده کنید.
    نسخه ی ۲۰۱۰ نرم افزار با تمامی محصولات و سیستم عامل های مایکروسافت سازگاری کامل دارد و از آن ها به طور کامل پشتیبانی می کند.

     

    norton2010 نسخه جدید آنتی ویروس محبوب نورتون   Norton™ AntiVirus 2010

     

    .: ادامه مطلب :.

    امنیت واقعی در اینترنت با AVG Internet Security 9.0663

    AVG Internet Security 9.0.663.1703 Multilingual : نسخه جدید اینترنت سیکوریتی Avg منتشر شد. محافظتی جامع و اساسی بر روی کامپیوترتان برضد ویروس ها و برنامه های مخرب اینترنتی انجام دهید! این محصول بی همتا امنیت اینترنتی شکست ناپذیری از طریق محافظت درمقابل ویروس ها، برنامه های جاسوسی، هکرها، اسپم و سایت های نامناسب برای شما فراهم می کند.
    AVG Internet Security یک راه حل قابل اعتماد برای کاربران خانگی و یا شرکت های کوچک می باشد که استفاده از آن نیز بسیار اسان است و توسط میلیون ها کاربر در سرتاسر جهان مورد استفاده قرار می گیرد.
    این نرم افزار، محافظتی اساسی و همه جانبه برای ویندوز بر علیه کلیه تهدیدهای آنلاین انجام می دهد. با استفاده از این برنامه می توانید با اطمینان خاطر در منزل و یا شرکت از اینترنت استفاده کنید.

     

    avg امنيت واقعي در اينترنت با AVG Internet Security 9.0663

     

    .: ادامه مطلب :.

    مقابله در برار جاسوسی با Spyware Doctor 2010 v7.0.0.508

    حملات جاسوسی که ممکنه منجر به سرقت اطلاعاتی و لو رفتن مثلا username و password شما بشه یکی از مشکلات همیشگی کاربران اینترنت است . امکان دارد که شما هم دچار حملات این چنینی شده اید؟ شاید شما اصلا متوجه این نرم افزارها و چنین مواردی نشوید . هرچند که شما یک آنتی ویروس خوب و قوی روی سیستم خود داشته باشید ( نکته : توجه کنید که Firewall ها نمیتوانند از ورود Spyware ها و Adware ها جلوگیری کنند و Antivirus ها هم نمیتوانند همه آنها رو شناسایی و از روی سیستم پاک کنند ) باز هم شما به یک برنامه برای از بین بردن هزاران نوع Adware و پاک کردن تمامی Spyware ها و تروجان ها و Keylogger ها و Spybots ها و Tracker های موجود بر روی سیستم نیاز دارید .
    Spyware Doctor کامپیوتر شخصی شما را اسکن نموده وبه جستجو و شناسایی هزاران فایل خطرناک در ویندوز میپردازد. Spyware Doctor جایزه های متعددی دریافت کرده است و یکی از بهترین ابزارهای کشف و حذف جاسوس افزارها و حفاظت از کامپیوتر شما در برابر هزاران برنامه و فایلهای ناشناس مخرب از جمله جاسوس افزارها,ویروسها, ثبت کننده های کیبوردی و دیگر برنامه های تهدید کننده ویندوز به شمار میرود. این نرم افزار قدرتمند پس از شناسایی برنامه های مخرب آنها را قرنطینه کرده و در بانک خود گرد هم آورده و اطلاعاتی از هویت اصلی آن ها را مشخص میکند.
    معمولا پس از ورود جاسوس افزار ها با مشکلاتی از جمله: کاهش سرعت سیستم، تغییر صفحه پیش فرض مرورگر ویا سایت جستجوگر آن، افزایش تعداد پیام های بی مورد و یا تبلیغات PopUp هنگام مرور وب سایت ها در اینترنت و بسیاری دیگر مواجه خواهید شد در چنین مواقعی استفاده و نصب سریع چنین نرم افزارهایی به شما توصیه میشود.

     

    spy مقابله در برار جاسوسي با Spyware Doctor 2010 v7.0.0.508

     

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : مجتبی
  • تاریخ: جمعه 14 تير 1392برچسب: دانلود آنتي اسپاي ور, دانلود نرم افزار Spyware Doctor 2010 v7,0,0,508, نرم افزار ضد جاسوسي,
  • نرم افزار امنیتی Panda Internet Security 2010 v18.0.0

    اگر می خواهید با آسودگی خاطر از اینترنت استفاده نمایید کافی است Panda Internet Security را انتخاب کنید. حفاظت از اطلاعات محرمانه, جلوگیری از ورود هکرها, جلوگیری از سرقت جزئیات حساب بانکی, جلوگیری از ورود ویروس ها و برنامه های جاسوسی و … از قابلیت های بی نظیر این مجموعه نرم افزاری قدرتمند است.مدل امنیتی جدید و بی نظیر این مجموعه شناسایی بیش از یک میلیون ویروس و دیگر برنامه ها را تضمین می نماید.

     

    35ho2n5 نرم افزار امنیتی Panda Internet Security 2010 v18.0.0

    .: ادامه مطلب :.

    مجموعه نرم افزارهای امنیتی Zone Alaram 2010

     Zone Alaram یکی از قدیمی ترین نرم افزار های محافظتی ویندوز است، که با توجه ورود نرم افزارهای امنیتی مشابه به بازار نرم افزار، ZoneAlarm هنوز جایگاه خود را از دست نداده است، و همچنان بهترین انتخاب میباشد. ZoneAlarm بتدریج با افزودن شدن قابلیت های مختلفی همچون ضد ویروس، ضد اسپم و … به آن به یکی از نرم افزارهای امنیتی قدرتمند تبدیل شد! با نصب ZoneAlarm میتوانید با خیال راحت در اینترنت به گشت و گذار بپردازید، این برنامه کلیه فعالیت های اینترنتی شما را تحت کنترل خود میگیرد، اگر هکری قصد نفوذ به سیستم شما راداشته باشد. ZoneAlarm شما را آگاه میسازد و آی پی هکر را نیز به شما نشان میدهد، اگر برنامه ی مخربی به طور ناخواسته روی سیستم شما قرار گرفته باشد و بخواهد مخفیانه به تبادل اطلاعات بپردازد ZoneAlarm شما را آگاه میکند، در واقع هرگونه فعالیت اینترنتی که بخواهد انجام شود ملزم به کسب تائید شما میباشد.

     

    ZoneAlarm downloadha.com مجموعه نرم افزارهاي امنيتي Zone Alaram 2010

    .: ادامه مطلب :.

    امنیت واقعی گردش در اینترنت با Kaspersky Package 2010

    دیگر نرم افزار امنیتی که ساعت ها پیش Kaspersky به روزرسانی جدیدی از آن را به شکل و شمایلی جدیدتر ارائه نمود ، Kaspersky Antivirus 2010 نام دارد. همانطور که از نامش هم پیداست این نرم افزار امنیتی آنتی ویروس معروف شرکت Kaspersky نیز می باشد که چند سالی است به عنوان یکی از محبوب ترین ها در میان کاربران مورد استفاده قرار می گیرد. این آنتی ویروس فوق العاده قدرتمند که از محیط کاربری جدیدی هم بهره می برد قادر است تا با دارا بودن سرعت مناسب ، بانک اطلاعاتی قدرتمند از تمامی فایل های مخرب و به روز رسانی های مداوم و سریع امنیتی پایدار و مثال زدنی را برای کاربران به همراه آورد. تفاوت بسته امنیتی Internet Security با Antivirus در این است که در بسته Internet Security موارد خاصی که برای کاربرانی که مدام با اینترنت سر و کار دارند مناسب تر است ، اما شکی نیست که آنتی ویروس کسپر هم یکی از قدرتمندترین ها محسوب می شود.

    kaspersky downloadha.com امنيت واقعي گردش در اينترنت با Kaspersky Package 2010

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : مجتبی
  • تاریخ: جمعه 14 تير 1392برچسب: دیگر نرم افزار امنیتی که ساعت ها پیش Kaspersky به روزرسانی جدیدی از آن را به شکل و شمایلی جدیدتر ارائه نمود , Kaspersky Antivirus 2010 نام دارد, همانطور که از نامش هم پیداست این نرم افزار امنیتی آنتی ویروس معروف شرکت Kaspersky نیز می باشد که چند سالی است به عنوان یکی از محبوب ترین ها در میان کاربران مورد استفاده قرار می گیرد, این آنتی ویروس فوق العاده قدرتمند که از محیط کاربری جدیدی هم بهره می برد قادر است تا با دارا بودن سرعت مناسب , بانک اطلاعاتی قدرتمند از تمامی فایل های مخرب و به روز رسانی های مداوم و سریع امنیتی پایدار و مثال زدنی را برای کاربران به همراه آورد, تفاوت بسته امنیتی Internet Security با Antivirus در این است که در بسته Internet Security موارد خاصی که برای کاربرانی که مدام با اینترنت سر و کار دارند مناسب تر است , اما شکی نیست که آنتی ویروس کسپر هم یکی از قدرتمندترین ها محسوب می شود, kaspersky downloadha,com امنيت واقعي گردش در اينترنت با Kaspersky Package 2010 نسخه جدید همانطور که گفته شد با شکل و شمایلی جدید ارائه شده و البته نهایت قدرت و پایداری را با خود به همراه خواهد داشت , این آنتی ویروس قدرتمند که از جدیدترین تکنولوژی ها برای شناسایی فایل های مخرب بهره می برد قادر است تا در سریع ترین زمان ممکن ویروس ها , تروجان ها و به طور کلی همه فایل های مخرب را شناسایی و برای از بین بردن آن ها دست به کار شود, سرعت در این نسخه فوق العاده مناسب و سریع است , در هنگام اسکن این آنتی ویروس اصلا احساس نخواهد شد که هیچ گونه اسکنی در حال انجام شدن است, این مورد برای بسیاری از کاربران حرفه ای اهمیت فوق العاده ویژه ای نیز دارد, قابلیت های کلیدی Kaspersky Anti-Virus 2010 9,0,0,463 Final : - مبارزه با تمامی ویروس ها و فایل های مخرب - سرعت بالا در اسکن و شناسایی فایل های مخرب - سرعت بالا در به روز رسانی ها - محیط کاربری فوق العاده جذاب - از بین بردن خودکار فایل های مخرب - اسکن مداوم سیستم برای یافتن ویروس ها - استفاده از جدیدترین تکنولوژی ها در اسکن سیستم - بانک اطلاعاتی قدرتمند در بردارنده لیست تمامی فایل های مخرب - امکان قرنطینه کردن فایل ها - استفاده بسیار آسان و بدون دغدغه از آنتی ویروس - سازگار با نسخه های مختلف ویندوز password امنيت واقعي گردش در اينترنت با Kaspersky Package 2010پسورد فایل: www,downloadha,com download امنيت واقعي گردش در اينترنت با Kaspersky Package 2010دانلود اینترنت سکیوریتی – ۶۳ مگابایت | لینک کمکی download امنيت واقعي گردش در اينترنت با Kaspersky Package 2010 دانلود آنتی ویروس – ۵۶ مگابایت | لینک کمکی download امنيت واقعي گردش در اينترنت با Kaspersky Package 2010 دانلود آپدیت – ۶۸ مگابایت | لینک کمکی,
  • امنیت شما در اینترنت با Norton Internet Security 2013 20.3.1.22

    Norton Internet security آنتی ویروسی قدرتمند و فوق حرفه ای برای ایجاد امنیتی کامل و پایدار برروی کامپیوتر شما می باشد . نورتن بسیار سبک ، قدرتمند و پرسرعت می باشد . این آنتی ویروس توسط تیم Symantec  اولین بار در سال ۲۰۰۱ منتشر گردید و به دلیل ویژگی های منحصر به فردش بسیار سریع رشدکرد و توانست جایگاهی بالا در بین نرم افزارهای امنیتی پیدا کند . مهم ترین تفاوت Norton و دیگر آنتی ویروس ها  وجود دیوار آتش بسیار قدرتمندی است که در نرم افزار Internet Security‌ قابل مشاهده و استفاده است و به طبع امنیت را در محیط مجازی اینترنت پایدار تر به کاربران ارائه می دهد. بهینه سازی سیستم و نهایت کارآیی در آن با استفاده از قابلیتی به نام PC TuneUp فراهم شده تا کاربر بتواند علاوه بر دارا بودن یک بسته امنیتی نسبتا سنگین ، سیستم کارآمد را داشته باشد ، البته این دلیل بر کاهش کارآیی سیستم در استفاده از این بسته  نیست بلکه سرعت اجرا و همچنین عدم کاهش کارآیی سیستم در این نرم افزار مشهود است .

     

    Norton Internet Security 2013 20.3.1.22 امنیت شما در اینترنت با Norton Internet Security 2013 20.3.1.22

     

    .: ادامه مطلب :.

    نسخه جدید آنتی ویروس محبوب نورتون – Norton™ AntiVirus 2010

    Norton AntiVirus 2010 نام آنتی ویروس بسیار معروف شرکت Symantec می باشد که از قدیمی ترین آنتی ویروس های جهان محسوب می شود. این آنتی ویروس از محبوبیت بسیار زیادی بین مخاطبان برخوردار است. نسخه ی ۲۰۱۰ این محصول با تغییرات بسیار زیادی به کاربران عرضه شده است که Symantec این نسخه را سریعترین ، قدرتمندترین و آماده ترین آنتی ویروس خود معرفی کرده است. همچنین پیش بینی شده است که این محصول به زودی جای بسیاری از آنتی ویروس ها را اشغال خواهد کرد و انتخاب بسیاری از کاربران خواهد بود. زیرا این آنتی ویروس با تمامی سیستم ها با سخت افزار قوی و ضعیف سازگاری کامل دارد و مقدار بسیار کمی از حافظه رم را جهت فعالیت خود اشغال می کند. این امر باعث محبوبیت هرچه بیشتر آن میان کاربران خواهد شد. چیزی که دیگر شرکت های مشابه کمتر به آن توجه کرده اند و بیشتر آن ها محصولاتی سازگار با سیستم های قدرتمند تولید می کنند. با این نسخه از نرم افزار شما به صورت لحظه ای به روز می شوید ، در واقع هیچگاه نباید نگران به روز رسانی دیتابیس آنتی ویروس خود باشید ، زیرا برنامه به صورت خودکار به روز رسانی می شود. این بسته شامل آنتی ویروس و ضد ابزارهای جاسوسی می باشد که جهت جلوگیری از ویروسی شدن سیستم و جلوگیری از به سرقت رفتن اطلاعات مورد استفاده قرار می گیرد. اما اگر باز هم می خواهید امنیت کامپیوتر و اطلاعات موجود بر روی آن را به طور کامل حفظ کنید ، کافی است تا از دیگر محصولات این شرکت استفاده کنید.
    نسخه ی ۲۰۱۰ نرم افزار با تمامی محصولات و سیستم عامل های مایکروسافت سازگاری کامل دارد و از آن ها به طور کامل پشتیبانی می کند.

     

    norton2010 نسخه جدید آنتی ویروس محبوب نورتون   Norton™ AntiVirus 2010

  • نوشته : مجتبی
  • تاریخ: چهار شنبه 1 خرداد 1392برچسب:,
  • امنیت واقعی در اینترنت با AVG Internet Security 9.0663

    AVG Internet Security 9.0.663.1703 Multilingual : نسخه جدید اینترنت سیکوریتی Avg منتشر شد. محافظتی جامع و اساسی بر روی کامپیوترتان برضد ویروس ها و برنامه های مخرب اینترنتی انجام دهید! این محصول بی همتا امنیت اینترنتی شکست ناپذیری از طریق محافظت درمقابل ویروس ها، برنامه های جاسوسی، هکرها، اسپم و سایت های نامناسب برای شما فراهم می کند.
    AVG Internet Security یک راه حل قابل اعتماد برای کاربران خانگی و یا شرکت های کوچک می باشد که استفاده از آن نیز بسیار اسان است و توسط میلیون ها کاربر در سرتاسر جهان مورد استفاده قرار می گیرد.
    این نرم افزار، محافظتی اساسی و همه جانبه برای ویندوز بر علیه کلیه تهدیدهای آنلاین انجام می دهد. با استفاده از این برنامه می توانید با اطمینان خاطر در منزل و یا شرکت از اینترنت استفاده کنید.

     

    avg امنيت واقعي در اينترنت با AVG Internet Security 9.0663

     

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : مجتبی
  • تاریخ: چهار شنبه 1 خرداد 1392برچسب:دانلود نرم افزار AVG Internet Security 9,0663, دانلود نرم افزار امنیتی, نسخه جدید AVG Internet Security,
  • صفحه قبل 1 2 صفحه بعد


    salsaldownload

    مجتبی

    salsaldownload

    http://salsaldownload.loxblog.com

    صلصال دانلود

    نرم افزار قاتل تروجان ها – Trojan Killer v2.0.5.4

    صلصال دانلود

    به وبسایت حامیان ولایت خوش آمدید دانلودها

    صلصال دانلود